"Šmiga ir šmiga un nevajag to reklamēt kā kaut kādu špakteli!" - soctīklos raksta sociālā tīkla Draugiem.lv lietotājs Kristaps Petrovskis;

"Normāli var aizšpaktelēt vakardienu," - pievienojas Santa Ašmane;

"Alkohols burciņā, lai var tirgot arī būvmateriālu veikalos," - komentētājiem atbild Kristaps Vanags.

Šī fotogrāfija kļuvusi jau par interneta hitu, un desmitiem lasītāju nebeidz apspriest: vai valsts nodokļu maksātāju budžeta struktūrām nebūtu jāizvērtē, kādas reklāmas tie pieļauj, pat pie nosacījuma - ja tā ir tikai valsts valodas vārdu spēles. Atsevišķi ļaudis uzskata, ka šāda reklāma propagandē alkoholismu jauniešu vidū un "veicina vēl lielāku latviešu tautas nodzeršanos"...